Shop Mobile More Submit  Join Login
this is how and I were first inspired to make our manga,




well............... sort of................


:heart:
Add a Comment:
 
:iconawesomedude898:
AwesomeDude898 Featured By Owner Jan 22, 2007
Wow, excellent job on the animating! :D
I'll have to check out that manga of your's. =)

So, you like fanboys? 83
Reply
:iconawesomedude898:
AwesomeDude898 Featured By Owner Jan 23, 2007
Heh heh, no problem. :D

But I'm curious about what you mean..... What sort of fanboys are you fond of? :?
Reply
:iconawesomedude898:
AwesomeDude898 Featured By Owner Jan 23, 2007
Whoops, sorry. I meant that last one to be a reply to your above message. Sorry about that. ^^;
Reply
:iconxaiyu:
Xaiyu Featured By Owner Jan 22, 2007
why, yes I do~ ♥ :XD: and thank you for the comment and taking interest in the comic!!! :worship:
Reply
:iconkeiko22:
Keiko22 Featured By Owner Jan 22, 2007  Hobbyist Digital Artist
:rofl: :slow: :giggle: That's so great!! :XD: Oh! I FINALLY learned how to record my voice on the computer so if you need any voices for your flash movies let me know! KK? :D
Reply
:iconxaiyu:
Xaiyu Featured By Owner Jan 22, 2007
OMG I WOULD LOVE IT IF YOU DID!!! only my flash is uh.. *COUGH* POSSIBLY a little bit of a COPY of a program my friend made me that he got on the internet erm ::guilty:: and it like wont add sound BUT I WILL FIND A WAY!!! :sprint:
Reply
:iconkeiko22:
Keiko22 Featured By Owner Jan 25, 2007  Hobbyist Digital Artist
:giggle: Ok then :love:
Reply
:iconkurai-weblogs:
Kurai-Weblogs Featured By Owner Jan 22, 2007
Oh, my... :rofl: At least that's not how Fragments got started... Although most of the cast can't draw anyways...
Reply
:iconzoro4me3:
zoro4me3 Featured By Owner Jan 22, 2007  Hobbyist Traditional Artist
GAAAAAAAAAAH YOU ROCK!!! :XD: I WANNA KNOW HOW TO MAKE FLASH!!! :steaming:
Reply
:iconxaiyu:
Xaiyu Featured By Owner Jan 22, 2007
O.O;;; ^^; its much better/easier with a tablet I believe... but... like, its REALLY painstakingly long. thats why this one ended after WTF?!?!?! coz there are gunna be a lot more parts to it :nirvana: I believe this one was over 250 frames :nirvana:
Reply
:iconzoro4me3:
zoro4me3 Featured By Owner Jan 22, 2007  Hobbyist Traditional Artist
O_O Whoa..... lotsa frames. I SHALL TRY!!! ....one day.... >.< lol
Reply
:iconmasa-kun:
masa-kun Featured By Owner Jan 22, 2007
:rofl: omfg :rofl: BRILLIANT!!!!!!!! :rofl::rofl:
Reply
:iconkrismiss:
krismiss Featured By Owner Jan 21, 2007
It twitches ^^
XD
Nice!
I wish I could use flash....-_-
Reply
:iconfallenrozes:
FallenRozes Featured By Owner Jan 21, 2007
xDD
*Steals First Comment*
TO BE CONTINUED!! MUAHAHAA!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 95.1 KB



Details

Submitted on
January 21, 2007
Image Size
95.1 KB
Resolution
444×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
388
Favourites
6 (who?)
Comments
14
Downloads
9
×